fredag med friidrotten

Varje dag ser jag friidrott, härligt, men inget blir gjort här hemma, men jag tänker börja röja på måndag.........
Idag är det också jättevarmt, måste byta till shorts, jag är varm.
I em ska jag fika hos Irene, någon god kaka som vanligt.
Ikväll ska jag se fotboll. då min Fidde spelar ,Det  blir  Affe, Tom och jag. Tyvärr ser jag inte ofta på fotboll, när Alex spelade så var vi iväg, varje helg, nu idds man inte, blir såååå bekväm.
Jag ska bara visa några bilder från i somras som jag tagit med min kamera, jag önskar alla en skön dag.
 
 
 
 
 
Vi hade semester tidigt i år, så vi hade lugnt och skönt
 
När solen står på bilen är där rent för varmt, drar oss bort i skuggan, bara ca. 30C
 
Ingen kommentar............
 
 
Svalare på fm.
 
Min......
 
Slottscampingen på vägen hem, stannade ett par dagar.
 
Ute och går en runda, svalare här, när man inte är vid Medelhavet
 
TYSKLAND, nära Sverige........................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: