Fredag

Nu har friidrotten börjat......härligt

Idag var Tom, jag och moppen ute, mellan regnskurarna haha
På em kom Alex och Theo med fika bullar
Jag bakade lite bröd senare, sen kan man inte göra något eftersom det är idrotts VM


Var hos frissan igår och fick bort allt det gråa, jag ser och känner mig piggare med färg i håret. 

När jag kom hem, stod här en stor burk med småbröd, tack så mycket Alex, de är som vanligt jättegoda


Visar lite brödbak sist

Jag kan ju inte använda plåtarna till ugnen, jag når inte in och kan ta ut...måste ha mindre typ formar, svårt att förklara ska ta foto och visa nån gång


Jaha, nu är det helg igen, vet inte riktigt vad jag ska hitta på... hmmm tv kanske

Ni ska tro att jag ska försöka ta det lugnt på helgerna för jag gör för mycket i veckorna, jag har ju alltid haft svårt, för att koppla av, hmm
Köpte en stegräknare som Mia ställde in till mig. 10.000 steg är bra sa hon.
Min vikt är nere i 47 kg efter semestern så jag måste gå upp i vikt äta och vila.
Nu har jag inte den på mig längre, blev nervös, haha
Hade mellan 13.000-18.000 steg 
Inte bra för mig, Alex har lånat den


Kommentera här: