Söndag

Denna vecka började med stora förväntningar. Jag skulle sätta om mina blommar, sätta dem i större krukor.

Sen skulle jag baka....när lördagen kom var inget av detta gjort


Så igår bakade jag några kanelbullar istället för en mjuk kaka, men med blommorna har det inte hänt något....



Dessa kakor bjöd Annika på, när Affe o jag hälsade på i em. Jättegott 


Idag har Tom födelsedag, han fyller 3 år
Vi har även firat Roffes, namnsdag
De fick extra gott till frukost i morse och till fikan på fm.


Gullpluttarna, tänk vilken glädja man har av sin hund. Är jag trött en dag och inte orkar gå eller köra så mycket, då är han go och älskar mig ändå.




Skulle stå och borsta honom och sen gå med honom en runda

Det blev mycket hår efter 10 minuter, sen gick vi.

Här kommer bilder av några blommor....


Det är ju inte dessa jag ska sätta om för de blommar ännu...

Skriv inläggstext 

Hej då säger Ossian❤️

Kommentera här: