lördag och julafton

Vi har inte klart här hemma, så mina tomtar  får stanna i skåpet denna julen.
Affe och jag ska sitta själv julafton, jisses, det har vi aldrig gjort, snacka vad det blir tyst.
Men vi ska inte glömma Tom som ska mysa med oss. Idag ska vi äta lax hos Annika, Lasse och Johanna,  dit kommer Alex, Fidde och Theo, också. Jag får i alla fall träffa alla idag.
 
Sen kör Affe och jag till Ystad på måndag, det blir även Degeberga i jul.
 
 
Förra veckan körde vi till Rusta där vi skulle köpa mattor, jag skulle två st. med samma mönster.
Här är de tre som jag önskade, men tro inte det fanns en till. Jag fick ta en enfärgad och en mönstrad,
när det inte kunde finnas två likadana...............
 

En kväll när Tom och jag lekte, så kastade jag lammet för högt, han hittade inte det när det hängde
i lampan. Jag fick inte ner det och Affe sov.........
 

Detta är en dag att minnas, när vi firade jullovet med fika på condis.
Vi skrattade hela tiden, den pågen..........
Han ville bara ha TÅRTA, jisses.....
 

Tårta, tårta, skrattade han och hoppade, så vi köpte med oss bakelser
 
Gissa hur de såg ut
 
Jag skulle skriva idag, julafton, men jag väntar ett par dagar, kram
GOD JUL PÅ ER ALLA
 
 
.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: