Lördag och söndag

GOTTNYTT ÅR, ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR:
Jag önskar att vi alla får ett härligt 2018.
 
 
Detta är jättegott, tycker jag i alla fall. Det är en kort tid så det gäller att passa på. Men denna semla
köpte Affe när vi var i stan........svimma inte, 32kr. Inga kommentarer.
 
Nu börjar böckerna komma i hyllorna, tänk....jag har nog läst alla under mina år då jag älskade att läsa.
Nu lyssnar jag på ca. 15 böcker i månaden. Ibland har jag två stycken på gång. En snäll och en hemsk.
Brukar lyssna till midnatt, försöker sova sen. Lyssnar ju på dagarna också.
Idag åkte tomtar och julgran ut, vi vände på mattorna, som tyvärr såg små ut.
Skit, kunde köpt större............tar foto till er imorgon, så ni kan se, men vi ska leta bord och två stolar
nästa år, som vi kan ha här i rummet.
n
Tom och jag var ute på vift en dag, här är ju ingen vinter ännu, som tur är. Den brukar komma i januari
och februari, hmmm
Jag har redan börjat mata småfåglarna, men ni ska tro  att ekorrarna snattar, frö och äpple.
 
 
Theo gillar inte tomten, men de fina paketen ville han ha.
 
Han gillade att dansa runt granen, farmor och farfar hade köpt en gran till dansen.
 
Pappa köpte såklart en bil till sin son och Rolf ville gärna åka med, haha
 
 
 
Här är min Johanna med sin hund Baloo. Visst är de fina.
Nästa år ska vi följa dem på agilitytävlingar, det blir spännande
 
Imorgon är det nyårsafton, jag hoppas att alla får det trevligt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: