Lördag och söndag

Ännu en vecka har gott, vi har sluppit snö. Det är så vackert, men det blir oftast halt och svårt att gå.
Jag måste gå ut några rundor med hunden varje dag, då mår jag så bra. Jag njuter av naturen, att andas in frisk luft, det har ingen betydelse om det regnar eller blåser, jag får klä mig därefter. Tom har ju sin päls, inga problem för honom.
 
 
Annars är det mycket bakning nu till jul, det är så kul, men jobbigt. Nu har jag äntligen min deg till
mandelmusslorna färdig. Den ligger i kylen och väntar på mig.
 
 
 
Den 13-e kommer våra bokhyllor och idag har Affe spikat på listerna, när jag bakade  mandelmusslor.
Annika och Johanna kom på fm. Jag duschade, brrr
Johanna gick med Tom i skogen.
 
 
Här är de på Theos födelsedag, igår.
Jisses så många.....ca 22st
Vi satt i soffan och Theo lekte mest, hela tiden
 
 
Vi hade jättetrevligt, Underbar tårta och goda kakor. Theo gillade vindruvorna bäst, för där var frukt också.
Affes föräldrar var där och alla Fiddes släktingar.

 
 
 
Denna traktor var favvo, en John Deere,  tror jag den heter. Sådana kör Johanna, så jag hoppas han kan följa med henne och kolla nån gång.
Tänk nu är han två år........
 
 
Här kör han till Ica och ska jobba, haha
Det är kul att han älskar alla bilar och maskiner.  Rolf tycker att det är konstigt med dessa  maskinerna,
inget han kan tugga på.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: