Onsdag

Jaha, hoppas ni har det bra där ute i mörkret.................
Jag är inte alls på ett bra humör som jag brukar, saknar min julkänsla, men jag är deppig för min goda vän Maggan är sjuk och jag saknar henne så. Även Tom saknar henne, såklart. Hon har ställt upp för mig i två år och gått ut med honom när jag har varit sjuk.
 
Tom är så go, men hittar på hyss nästan varje dag......................
Idag hörde jag något som skramlade på golvet. Då hade han plockat jord/bark från min stora orkidee
som han smaskade på, det låg rätt mycket på golvet, hmm
När jag pekade på det och frågade: vad är det, då gick han sakta iväg med huvudet lågt, haha
 
 
 
Min älskade Sheltie.
 
Jag ska snart gå och se Solsidan på bio med Alex, oj vad jag längtar.
Skulle kunna gå på bio varje vecka, helt klart, har gillat det, sen mycket unga dagar. Då gick jag på
Matine, på em. sen cyklade man hem och lekte det vi hade sett.
Många, många, äventyr har utspelats i skogen vid Gustavsgatan i Ystad.
 
 
Svarta hingsten var ju en av mina favoriter, men tyvärr
hade jag ingen häst.
Men " Fem-böckerna som var skrivna av Enid Blyton, de var
spännande. Men de hade en hund,  typ Golden. Så jag gick
ut på stan och lånade...................
 
 
Ok, det var ju tur, att de inte hade filmat Titanic, på den tiden. Vet inte vad som hade hänt då?
För min fantasi var obegränsad, haha
 
 
 
Snart ska Theo fira jul igen, ifjol var han rädd för tomten, men inte i år............
På förskolan var det inga problem och det senaste, är att han har gympa/dansunderhållning ,
för alla som vill se på, jisses vilken spelevink han är.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: