Onsdag

Denna vecka började inte bra, på morgonen skickade Annika, att hon hade maginfluensan, stackaren.
Som tur är, varar det inte i flera dagar. Men så fruktansvärt, när man ligger där.
 
 
 
Här kammar hon Tom, som gillar att bli ompysslad
 
 

Nu ska äntligen böckerna försvinna från golvet för idag kom de vita bokhyllorna från Ikea.
Tänk så många bokklubbar vi har varit med i, ändå ligger där böcker på vinden, ha ha
Nu bara lyssnar jag på Storytel och Affe läser inte, men synd att slänga alla böcker tycker vi.
Affe vill tvunget ha de kvar men alla får inte plats igen. De får stå där så länge, kanske det är någon som vill
låna och läsa någon bok. Jag hittade några gamla som jag hade tyckt var jättebra. Jag letade på Storytel
och fann dem där, nu lyssnar jag ............
 
 
Här bakas  det till jul, detta är medaljonger och jag använder inte en plåt, efter som, jag inte kan sätta in
 och ta ut. Men Mia hittade  ugnsformar på Eko, de används varje dag för där ar tre olika storlekar.
 
Idag njöt jag av Lucia på tv-n
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: