Söndag

Nu ska Affe se farmen som vanligt

Jag har varit ute med hunden, underbart väder, nästan ljummet ute.
Jag är så lycklig att det är barmark så jag kan gå själv med hunden
Igår köpte jag ett midjebälte att ha kopplet fast i. Då är mina händer fria. Kanska sparar jag mina armar, axlar och nacke
Jag har inte haft så intensivt ont i nacken på en vecka, när Affe har gått med honom
Ja, han drar inte men om vi möter någon, såååå
Utom idag när jag tränade honom, såg två som var ute och flanerade, tog in honom intill mig  o körde lite lydnad, han var så upptagen av mig så när jag hälsade, tittade han bara
Gissa om han fick beröm, den godbiten ❤

Såklart kan jag inte själv knäppa på och av bältet.  behöver hjälp då. Men det är ju inte ovanligt, skit också....



Denna vecka är det sportlov och barmark, gäller att vara ute och träna bland folk

Annars jobbar folk och går i skolan. Vilka utmaningar, oj oj 

jag har gått rundor idag, så fötterna värker, men jag är inte förvånad, sån är jag, eller hur



Härliga bilder ute, trots det mörka vädret

Aldrig att jag tar foto av honom när vi kommer hem, jag hittar knappast honom under leran, haha. Nää inte så illa


Kommentera här: