Torsdag

Idag har jag, Alex och Theo varit på utflykt

På Blomsterlandet och Hööks.
Vilka fynd vi gjorde, hittade lite blommor och Alex hittade också blommor. På Hööks köpte jag en vårjacka, lagom till snön som ska komma, haha
Theo har varit här två dagar och hälsat på
Vilken energi han har, min är på minus nu.
Vi bakade kanelbullar i em. Också
Snart ligger jag i soffan och njuter. 


En nyklippt Alex och en busig, varm, helt underbar påg





Middag i mormors kök, med en trasa som han sitter och torkar bordet med, haha



Det tar sin tid i bilen, men om jag spexar är det inte tråkigt, lite blommor, haha

När vi är i köket så skall allt skit ut från lådorna, såklart
Han har en egen låda men det är roligt med de andra också, just nu är det skafferiet som det finns mycket i...


På kvällen när han dricker välling, sänker lugnet sig här, Tom halvsover Affe och jag pausar MEN

man blir lurad om man tror man ska ta det lugnt
Sådan energi han får av vällingen, jisses. Jisses vad rolig han är som man skrattar....
Han hittar på allt, allt..
Kan hämta mina glasögon om jag ska kolla mobil eller läsa, sen kör han med bilar, nästa sekund nåt annat....


Min vackraste Tom

Kommentera här: