Torsdsg

Idag är det ännu mera snö, så kul för alla barn, iallafall för alla som älskar snö

Jag och grannen, rusade ut med våra barn så fort det hade snöat.
Deras overaller blev blöta till slut, då fick vi in och byta för en räckte inte. Idag sitter jag och funderar vem som hade roligast, haha
Oj vad vi åkte pulka....

Tom har problem med snön han vill inte gå i för höga drivor
Men här är ingen barmark
 nånstans, så det är problem
Tror att Affe går på gatan, annars är cykelvägarna också bra

Tänk nu är det fredag imorgon, hur i jisse namn kan dagarna gå så fort?
 
Idag fyller min svärson år, grattis till honom
Hoppas nu att jag har ett foto, annars får jag leta inorgon

Imorgon ska jag inte laga mat och baka, absolut inte, trött på det...
Det blir pizza och ett Merlot vin




Letar godis i snön



Lite blommor, nu vill jag snart till Blomsterlandet 



En utmattad hund, somnar 18.30 varje kväll

Kommentera här: