Vilken snöyra det är iyr

Här har hänt mycket idag, inatt fick lille Theo, magsjukan, kräktes två ggr, mycket tvätt.

Han har varit bra på dagen nu iallafall, stackare
Sen händer det att Annika halkar o ramlar av cykelen hur man nu får för sig
att cykla idag, hmmm utan hjälm 
Nu måste hon enligt läkaren vara stilla ett dygn. Som ni vet är jag ju tjatig och det får jag, se nu. Varje timme skickar hon foto hur hon vilar.....
Jag var på vårdcentralen  och min läkare var nöjd med mig och mina prover
Men fortfarande för högt socker, nu ska jag prova långtidsverkande som ska va bättre, Tresiba heter det
För någon dag sedan köpte Annika ny dvd
Bästa någonsin, jag skrattade och grät om vart annat, jisses vad bra, lika bra som de andra
Affe är hemma veckan ut, men mår bättre.
Som tur är har vi underbara Maggan, som går med Tom, hon är ju guld värd.
Jag var ute i trädgården med honom, jisses så kul han hade i snön 
En kväll, jag har glömt när, hmm söndags.
Handlade Annika och Johanna till mig på Ica, vi tog en fika och Johanna visade sina nya jeans hon hade köpt på New Yorkers, tror jag det hette, de är så fina. 
Hon var i Malmö med en kompis och köpte hörlurar till mig, det är en tös som man kan räkna med.

Många av mina orkidéer blommar nu, de är jättefina


Här vilar dom, inte är det vanligt att se dem stilla



Här är tjejerna och hälsar på



Visst är byxorna coola?

Den lille är som vanligt nu skriver Alex
och en jättebra dvd som jag ska se igen, lånade den igår, måste se den igen, haha 

Kommentera här: