Dagen efter

Jag hoppas att ni också hade en trevlig kväll.  Vi hade som vanligt kul hos grannarna. Hundarna var lugna och trivdes.

Maten jättegod och vinet gott.  Såklart hade vi inte något fyrverkeri. 
Affe, jag och hundarna låg länge idag, jisses, så slö man blir. Men kl 12.00 hade jag fått nog av vila. Alex och Theo kom då och hälsade på. Han är rolig nu när han bara går, inte kryper. Ute, när han har skorna på tar han inte ett steg, Haha
Idag hjälpte han mig att klä av granen, ut ska den. Oj, vad han höll på, allt är ju så spännande
Så, nu har vi tagit ut granen, bye bye
Imorgon måste jag baka till mor, vi ska snart köra dit. Tom ska vara hos Maggan, då har han det bra och slipper vara ensam. 
Sen händer här inte mycket i veckan och det är skönt. 


Rolf väntar tålmodigt på sin mat, haha



Tom låg i deras soffa hela kvällen.

Det ser tomt ut hemma utan granen

Haha, jisses, han tar inte ett steg med skor. Nu får de träna, snart börjar dagis

Avslutar med grannens riktiga gran som luktar sååå gott och är så fin
Kram på er alla

Kommentera här: