Handboll, Heja Sverige

Förlåt men jag gillar inte handboll, men när det är Sverige såååå

I min ungdom gick jag ju och kollade det var kul att gå med kompisarna.
Igår var jag i Ystad hos mor, vi blev bjudna på middag hos Anita och Anders, såklart var det jättegott och mätta blev vi det blev mycket hundprat för Anita är en hundnörd liksom jag
Jag njöt av maten och att vara ute för Anita kom hem och hämtade oss, den tösen är sååå go, hon har ett hjärta av guld, en underbar människ, jag är så tacksam att ha henne som min vän, och att tar väl hand om min lillebror.

Idag har Affe och jag hängt upp våra tavlor, så nu är det klart. Vi hittade en tavla från mitt barndomshem, där jag sitter med en hamster i mitt knä och morfar klipper gräset. Jättekul att titta på.
 Jag fick två recept böcker av mor från 1960 - 1985. Jag har lusläst de, jättekul 
De måste jag använda mig av. Jisses jag kommer ihåg tant Ingas citronsaft, allra godast, här finns receptet i en av böckerna
Vilken dröm, jag är så lycklig, oj oj
här ska bakas....


Lite mys med Cappu, innan Annika hämtade hem mig.



Två snygga tjejer ❤

Kommentera här: