Måndag

Idag har jag haft hemhjälp och det var jättebra, jag är så nöjd. Hundarna skötte sig så bra, skällde lite, sen la de sig. 

Nu ser jag alla Wallander filmerna på Netflix, dygnet runt, haha 3 säsonger.
Denna månaden blir det mycket färdtjänst till sjukhus, vårdcentral, fotvård mm
Skittråkigt, men måste göras
Fidde och jag ska till läkaren, en dag med Theo, på återbesök, nu jobbar ju Alex och Fidde skolar in honom. Den lille pågen.
Nu får han hitta på hyss, där istället för här hemma, men jisses vad jag saknar honom redan. 
Ikväll på tv är det cancergalan, så många som det är synd om, det är sorgligt när folk får en sån jäkla sjukdom, fruktansvärt. Min far dog i cancer, så jag vet hur det är att vara anhörig, hemskt, man är så maktlös. Hoppas alla tänder ett ljus ikväll


Allt ska undersökas



Gott till kaffet


Mina söta ugglor från Falu koppargruva där webbkameror finns. 

Kommentera här: