Semester

Ok, nu är vi trötta på denna camping, jag gillar inte den, så vi flyttar om nån dag.

Om Cala GoGo har nån plats ledig, blir det nog den men där finns många andra såklart
Det är bara ett par timmar härifrån


Imorgon är det städdag, jag ska till frissan på tisdag och få mitt hår tvättat.  sen kör vi väl på onsdagen

Just nu planerar vi om var vi ska köra när vi kör hemåt
Jag tänkte leta upp en stor flod och följa den, kanske se många fåglar längs den.....


Det är fina dagar här med promenader, pälsvård och VILA.

Här säljer de goda Panini, creps, grillade kyckling, pizza och mycket annat när man inte vill laga mat
Annars grillar Affe varje dag, jag fixar tillbehör inne i bilen, bara 30C varmt men nog ska Tom va hos mig, haha


Att smaska på isbitar är gott, tycker Tom

Svårt att välja något, en kväll åt vi kyckling och pommes, det brukar vi äta på semestern, maten äter vi kl 19-20 och då är det inte svalt, vädret alltså....

Kommentera här: