Alex födelsedag

Idag kom Annika och hjälpte mig med Tom och det behövdes verkligen

Han blev så vacker och Rolf satt på min stol, så allt gick rätt till
Sen lagade hon mat till mig, det var jättegott.


På em kom Affe och Fidde hem med mat från Kosan i stan, Fidde ville överraska Alex

Hon skulle komma vid tre tiden, med semlor, när hon hämtat Theo
Oj, hon blev jätteglad och älskade maten.
Vi åt och det var så gott, ska ni tro, jag drack öl till.
Senare gick killarna med hundarna, vi drack kaffe och åt semlor, underbart 
När de körde hem la jag mig i soffan och slappade, nu kollar jag på tv

Igår glömde jag att visa min jacka så här är den


Vill visa några bilder när Theo busade i em. 

Och så vill vi gratulera Alex idag på hennes födelsedag. GRATTIS


Här är maten.....



Kommentera här: