Lördag

Jisses vilket väder vi har varje dag.

Tyvärr satt vi i bilen mycket igår när vi körde till Trelleborg och Ystad, men vi fick glada nyheter så resan var värd det.
Jag behöver inte stelopereras i nacken, jippi
Den är så fördärvad redan, att det är meningslöst, mina kotor sitter redan samman utan brosk
Sen körde vi till mor och där träffade vi Anders, Anita och Robyn, deras hund. 
Hon är bedårande ska ni tro
Det var bra med mor, hon har en rullator som hon tycker om att gå med, hon blev jätteglad för kakorna hon fick, hade också köpt en väckarklocka till henne, eftersom hon fyller år imorgon

På morgonen, innan vi körde, kom Johanna och hämtade Tom, han skulle åka buss och tåg till hennes skola i Önnestad
Det hade gått bra, såklart.

Idag började jag baka en sockerkaka för de var slut eftersom alla kom iväg till Ystad
Affe tvättade bilen, Alex, Theo o Karin kom, senare kom Fidde också
Alla var ute i det fina vädret....
Nu ska de göra hemmalagad pizza, oj vad gott det ska bli
Theo ska få biff potatis morötter o sås som jag och Karin har lagat
Där mellan färgade hon mitt hår som blev jättebra, men jisses vad det händer mycket på helgen
Glöm nu inte klockorna...


Fika på sjukhuset. mmmm


På väg till Ystad.


Anders Anita o vovven.



En härlig dag

Kommentera här: