Onsdag

Nu känns allt bättre, jag är piggare men darrig och svag😡😡

Allt tar sin tid...
En dag när Affe och hundarna vilade, plockade jag med mina kläder, provade mm
Två tröjor kunde jag inte ta av mig längre, fick väcka Affe och slängde dem, så det inte händer igen
Sen tog jag fram min nya jacka, den kostade 399kr på Hööks och jag gillar den, lite stor, men jag måste själv ta av och på den.
Tyvärr kan jag inte stänga den så nån får sy på kardborr eller nåt för det är såååå kallt när det blåser in. Eller två hankar med livrem on????   Vet inte, är kanske för svag nu för att använda kardborr, skärp orkar jag inte knyta..
En em. kom Alex o Theo, hälsade på. Jisses en stor påg som går i förskolan, tänk.
Men hyss kan han hitta på, de lär sig nya märker jag, haha




Skit också, nu vissnar dessa snart, som jag köpte när Alex, Theonoch jag var på Blomsterlandet



Han är såklart trött när han kör till jobb klockan fem på morgonen

Tom krafsar med tassen på honom halv fem så han kommer upp, haha
Men Tom lägger sig igen hos mig, haha


Mina älskade barnbarn, jag är så rik, som har dessa underbara ungar, de betyder så mycket för mig.

Johanna har en jacka från sin skola så cool
Den lille kommer bara jag tar mobilen och vill jag ska ta foto av honom

Kommentera här: