Torsdag

Sitter och väntar på nya avsnitt av lyxfällan.

Har tränat, nosework med Tom och vi har gått kvällsrundan. Tack vare Maggan, som varit en timme i skogen med honom, så är han trött och nöjd.


Denna veckan har jag varit på sjukhuset, ett par dagar. Nya skor, röntgat knä och axel på drop in. Tog inte lång tid faktiskt.

 Nästa dag, ja idag alltså fick  jag ögonen fotograferade och de såg bra ut som vanligt.

Sen körde vi och köpte hem mat från Ko-SAN , så vi åt och vilade när vi kom hem vid tolv tiden. Sen körde Affe och jobbade,


Jag har ätit bruna böner i två dagar så nu räcker det, men hur kan det va sååå gott?


I två dagar har jag också lagat pannkakor, som jag fryser och kan ta till lunch när jag vill, skönt att ha hemma. 


Jisses där dök upp lövbiff, men det har jag inte ätit denna veckan, haha

Jag åt en pannkaka till em kaffet idag det var supergott

Jaha ,det  har nog inte hänt mycket mer denna veckan men, okey den är inte slut ännu, här ska snart vara kalas....


Röntgen, ortopedtekniskan och smarriga prinsessbakelser, på CSK


Näää hör ni, jag vill avsluta med ett foto från Maggan som hon tog i sin trädgård där fåglarna sprätter runt, fina va...


Kommentera här: