en skön dag med värme

Nu har jag haft en avslappnad och skön dag. Satt ute för en stund sedan, drack kaffe och pratade i telefon med mor och Karin, så äntligen, fem minuter i fem, jag plockar undan och tar in hundarna .Klockan är fem, då mitt tv-program börjar. Meeeen när jag sätter mig är uret 20 min. över, den förbannade klockan,  på väggen där ute är sen............
Ja ja,  det är inte hela världen, men
 
 
Hässleholm hundutställning.....................
 
Sheltie ringen.......
 
Maggans favvo............
 
Jättefina båda två..
 
Också denna vackra ras, haha
 
Härlig fika. Jisses vad jag är lycklig, det är så skönt.
 
Sååååååå underbart, blå himmel, fina vänner,  hundar och sol, kan inte va bättre
 

Så vacker ras, tycker jag i alla fall.
 
MJUKGLASS
 
Mugg till Affe och resten är mitt, haha
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 

Kommentera här: