Tisdag

Idag är det jättekallt så jag fick  ha mössa, nästa gång jag är ute blev  jag svettig, haha

Vi körde till byn i fm. jag tog prover på Vårdcentralen, två månader för sent, såååå tråkigt.
Sen släppte Affe av mig hos frissan och körde till Ica och Apoteket, när jag satt där och njöt.
Tyckte att jag skulle försöka med gel i håret, alltså så jag får rufsigt hår. Har ju aldrig haft sånt, HERREGUD vad dyrt.




När vi kom hem så åt vi nytt Långfranska och drack kaffe, vi njöt.
Affe körde o jobbade, han jobbar 14-22 denna veckan.
Jag lagade middag och gick med hundarna på em. Sen kom Fidde o Theo en stund, Alex jobbade...


Vi hade plockat in lite böcker från loppisen, men ve och fasa, så var det

Tre stycken sångböcker
Sjunga kan jag INTE.....😱  Men Theo ville höra mer o mer, som han skrattade, jisses
Fidde satt chockad i fåtöljen den stackaren
ja det var fruktansvärt, haha


Jaaaa, inte skrattade jag igår när jag lagade middag

Jag skulle ta ner 5dl vispgrädde till gratängsåsen
Men nådde inte upp så jag drog den sakta emot mig.....det klunkade ut....
Som jag grät, kan ju inget....allt skulle ut och torkas av och ingen kunde komma och hjälpa mig, jag försökte torka lite men gav upp
Satt i soffan o blev förbannad, gick ut i köket och torkade vad jag kunde i rena ilskan.
När Alex kom hade jag torkat och satt in allt, jisses vad jag är bra, hade missat nåt som hon tog
Jag Sov gott inatt iallafall


Avslutar med hundar.  Ikväll är det Biggest och det största äventyret. Kram

Kommentera här: