Lördag och söndag

Idag, lördag sitter jag med en fika i soffan och undrar hur det ska bli när lilla rummet blir klart. Nu tycker Affe att det ska heta, vita rummet...njaaää.. Tänkte sitta där och fika nån gång, här glor jag bara på tv.........ni vet netflix mm
Jag har inte hittat en möbel att ha där ute, inte en aning hur där ska se ut.
Vi åker till Malmö och kollar Titanic, på lördag, då har färgen en extra dag att torka på.
 
 
Igår  följde Tom och jag med till förskolan, Theo fick åka vagnen hem, till mig. Det var rått och kallt
ute, så jag bryggde  kaffe när vi kom hem, Theo tog en av morfars glassar såklart.
 
 
 
Han gillade den jättemycket, sen körde de och hämtade Fidde vid bussen. Senare när Affe kom hem
från jobb, körde vi till dem.  Theo visade mig, bilar Memory mm.
 
 
 
Byggar Bob....nä Theo menar jag
Han älskar att mäta, skruva mm. Kollar hur morfar gör.......nu är golvlister, element, rullgardiner
lampor mm.borta
 
 
Nu var målaren och pratade med oss ikväll. Han ska komma imorgon bitti och börja. Han har en egen
ingång så han kan komma och gå, utan att hundarna överfaller honom, haha
På onsdag ska jag berätta om idag, när Alex, Theo och jag var och julhandlade............
 
...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: