lördag och söndag

 
Här letar Tom efter lite korv, som jag har slängt ut.
 
 
Här kommer han nöjd och lycklig.
 
 
Vi hade en härlig em.och var trötta när vi kom hem.
 
 
Igår var vi i Malmö och hörde berättelsen om Titanic, på bilden är det 1-a klass korridor, med lyxiga rum.
Som ni förstår, så var där foto förbud, så jag tog inte så många.
 
Vi hade inte haft råd att bo där, vi hade fått nöja oss med 3-e klass.............
 
 
Jag smågrät när jag gick där, det är ju så fruktansvärt, det som hänt. En dam som satt i rullstol och jag vi
pratade då och då hon höll med mig.
Jag kunde ju inte annat än njuta av alla lyxiga och vackra saker.
 
 
 
Alltså ..allt var utsmyckat och påkostat till max. Det är så hemskt att allt åkte till botten och alla människor
som frös ihjäl, för det fanns för lite livbåtar...................
Ni som har sett filmen, ska veta att det är mycket nära sanningen, som James Cameron kom med filmen.
 
 
Sen åt vi middag på Ikea, kollade möbler till vårt nymålade rum, innan vi körde hem.
 
Haha, vi vet inte ens vad vi ska ha där ute, mer än bokhyllor med böcker i och mattor. Julgranen
kommer såklart dit i veckan. Vi tar det med ro, för jag tänkte sitta och ta en fika ibland där ute meeeeen
semlorna har ju inte kommit.
Där får nog inte plats två fotöljer så det blir en och ett litet bord, kanske???
 
 
Den här pågen har varit sjuk men som tur är så mår han bra nu. Hundarna har haft kennelhostan och är
också bättre.
Nu ska Annika köra mig nästa vecka, så jag ska köpa JULBLOMMOR.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: