ONSDAG

Hoppas allt är bra med er, nu när förkylningar och influensan är här i Skåne. Jag fick min släng av halsont och feber, men mår bättre.
I helgen mådde jag bra.
 
 Jag var på  Eko, Rusta mm. med busungen och Alex.
Här stångas han med en rulle presentpapper, han fyller ju år den 8-e december
 

Nu behöver de mycket julgrejor till huset, här köper hon adventljusstakar. vita till alla fönster, ut mot vägen
Oj vad ungdomar är petiga, men  ok det blir ju snyggt, men det finns ju sååå mycket, änglar, stjärnor mm
 
 
 
Sen när han ska fira jul på förskola kan han ju vara en pepparkaksgubbe, haha
 

JAG VILL HA ETT STÖRRE HUS; så jag får plats, med många julsaker. Jag har inte många tomtar
kvar, några jag själv målade, slängde ju flera hundra. Men Affe var så trött på att bära in alla
stora lådor  och inte kunde jag hjälpa till. Jag hade ett lågt bord med tomte by mm. Happy  ställde
sig upp på två ben o kunde stå där och titta ,han älskade tomtar. Jag ställer  ett par på hans grav, såklart.  Nu vågar jag knappast köpa någon tomte....eller
 

Här sitter vi och fikar, det är så mysigt, tycker jag.
Man blir så trött av att gå i affärer  Ändå är det kul, haha
Det bli underbart när allt blir färdigt  i Hammar, där allt blir under samma tak.
 

Nu kommer julblommorna in, lite i taget. I år ska jag kolla, om jag har några julgardiner kvar
Jag vet att där ligger några juldukar i alla fall. Tyvärr började jag slänga många julgrejor, när min sjukdom kom.
Blir ju så förtvivlad, när man inte kan plocka fram själv, alltid be om hjälp.
Tro inte att jag kan klara av att klä julgranen längre, nej     KRAMIS
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: