Fredag

Idag ska det bli sol och jag börjar må bättre, tyvärr har jag sååå ont på morgonen, nu när regn och rusk kommer.

Men när jag ätit, tagit piller och gått med hunden ( Affe jobbar fm ) tvättat mig och gett hundarna mat Dååå är jag bättre...med kaffemuggen, haha



Jag bakade Mandelkubbar igår och de hade jag till mitt kaffe nu.

Annika ringer nog snart innan hon går till jobbet. Det gillar jag, att prata med henne, det blir mycket hund prat; såklart.


Theo har blivit sååå stor, jisses vad tiden går fort, tycker jag. Nu sitter han inte i barnstolen längre och pratar så man förstår vad han säger, haha.  Han är ju underbar.



Jag gillar höstens färger där ute, men kolla in vårens tulpaner......



Jag hittade dessa tvättkorgar på Rusta, tänkte köpa en till tvättstugan, eftersom jag måste ha hundhanddukar mm i en och våra kläder i en. Jag kan ju inte tvätta detta tillsammans 



Jag älskar honom, men herregud vad han fäller, han får ju vara överallt såklart.

I em ska vi gå en långgrunda när det blir varmare.


Kommentera här: