Lördags kväll med fotboll

Sverige leder med 3-0 Hoppas det blir vinst.

Vi var i Degeberga idag sen i stan, jisses det regnade hela tiden. Hundarna och jag satt kvar i bilen för jag hade varit på Ica i fm och handlat mycket mat. Man är tyvärr inte rik, haha


I torsdags kväll hyrde Maggan och jag hallen på Åhus hundcenter. Johanna skulle ha agility kurs senare och Annika kom också, hon bjöd på kaffe. 

Ina och Tom, våra Shelties, hade jättekul och var så duktiga. Annika och Johanna har tränat Tom så jisses vad han kunde, men jag fick inte honom in i tunneln, fast han gjort det massor av ggr


En kväll stannade Alex och Theo kvar efter förskolan, oj vad han har blivit stor, tiden går så fort. Nu är så duktig på att prata...





Jag måste berätta, alltså... finns det något bättre än goa grannar.

Älskade Jörgen plockade hallon och hittade kantareller i skogen, de gav han till mig.
Helt underbart.....


Kommentera här: