Tisdag

Härliga dagar med hunden. Jag går många rundor med honom, men inte så långa. Jag tycker det är så skönt att vara ute. Men nu börjar det kännas lite kyligare.

Denna veckan jobbar Affe natt och sover på dagen såklart. Han var iväg på Ica i em. Så nu har jag varor hemma, utom potatis.
Hur kunde jag glömma det, en sådan livs nödvändig mat.
Jag ska göra biffar imorgon och då är det kris vad jag ska ha till, haha
Jag har även vispat ihop smet till pannkakor, gjort köttfärssås till pasta.
Jisses vad jag har hållt på, 

Jag såg Biggest loser igår, älskar det programmet, som alltid.
Idol ser jag också på kvällarna. Sen lyssnar jag på mina älskade böcker.

Det är fina dagar men börjar bli kyligt med moppen


Jag har inte mer att skriva om idag men hoppas att alla mår bra, och var rädda om er, kram

Avslutar med Tom


Kommentera här: