Torsdag

Oj, så snabbt denna veckan har gått, ändå gör jag ingenting....
Ni som jobbar tycker väl det går ännu fortare
Denna veckan jobbar Affe till kl 22.00
Jag sitter och kollar på tv och äter glass

(null)

(null)

(null)

Här tränar jag hunden att inte röra något gotte förrän jag säger, varsågod

Jag har inte gjort mycket i veckan, haft rätt så tråkigt, men nu är det ju varmt så man kan va ute
Det är jättesvårt, vet inte hur jag ska göra när jag går med hunden. Kan inte gå med väska också.
Jag har mobilen i ett fodral runt halsen ifall jag går o ramlar...
Men vart ska jag ha: nycklar, Dextrosol, bajspåsar träningsgodis HJÄLP
Man har ju inga fickor i t-shirt.....o leggings

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Tränar med tjejerna i trädgården, Ojojoj vilka hundnördar vi är.

På Theos förskola är många sjuka i feber och nu är det hans tur, lille stackaren

(null)

(null)

Kommentera här: