Onsdag

Idag körde Annika mig till Ystad. Vi hade valpen, Pixel med oss och mor älskar ju hundar.
Hon var jätteglad.

(null)

(null)
Hon hade ju inte träffat Annika på länge, så hon tyckte att Annika var gammal, haha
Min ålder pratade vi inte om

(null)

(null)
Pixel var så duktig, mycket väluppfostrad valp

(null)

(null)
Ojojoj, vad varmt det var i Ystad, vi fikade och pratade som vanligt hade vi kul, tillsammans 

(null)
Theo har hört mitt prat om kikare, så hans mamma hittade en i leksaksaffären
Det var ju så roligt att kolla på allt....

(null)

(null)

(null)

(null)
När vi skulle åka hem så bad jag om hjälp
De satte mig i en rullstol och jag fick åka nån bil så jag kom upp i planet
Nu är det över och jag överlevde, haha
Det var verkligen semester, så varmt att man inte orkade göra nåt, bara vila....


Kommentera här: