Torsdag

Har försökt blogga men svårt att ladda ner foton
Tänker försöka med mindre bilder

(null)

(null)
Här sitter vi och äter, morgon middag och kväll
Men ikväll ska vi på en restaurang som också ingår i det där all ink.  Högt uppe men finns hiss

(null)

(null)
Ok nu har vi en hel dag imorgon sen åker vi hem på natten
Det är iallafall svalare. Jag ligger inne ca  11-13. sen äter vi och efter det är här skugga och bara 34C
Ni ska tro jag dricker vatten
Det är bra här, 
för Affe går och hämtar melon mm och dricka till mig, själv börjar han kl 10 och hämtar dricka i baren haha. Ok jag har väl tagit lite likör och Iriscoffee

(null)

(null)
Jaaa, på kvällarna, har vi gått lite i byn men här är ingenting att handla, tråkigt
Men snart öppnar ett stort köpcenter utanför Kristianstad  GISSA om jag ska dit haha
Var rädd om er och vi hörs därhemma kramis

(null)

(null)

Kommentera här: