Tisdag

Jippi, det är final på " hela Sverige bakar " ikväll.
Hela förra veckan längtade jag till måndagen och igår kom den med nytt avsnitt av Outlander på Viaplay och vips så var avsnittet slut........
Nu längtar man igen för det är julafton på måndag och Outlander, härligt

(null)
Detta vill jag ha på julbordet, coleslaw
Ser så gott ut men får väl leta efter ett recept, jag har aldrig ätit sånt,
Nu är det så att min svärmor är sjuk och ska opereras efter jul. Det blir ju bra men jag får ju ingen lutfisk i år. men  jag får väl själv försöka laga det. Det är såååå gott, jisses

(null)

(null)

(null)
Ni ska tro att jag har bakat musslor idag, åt ju upp de jag hade bakat innan, slängde  deg för jag orkade inte mer idag. Ont i tummen
Nu blir det inte mer bak innan jul, hinner inte.

(null)

(null)
Vi åt mackor ikväll och såg tv innan de körde hem för Theo var trött.
Maggan kom med ett underbart grovt bröd till mig idag och jag bakade två bröd på " fyra sädesslag mjölet 

(null)

(null)

(null)
Vi hälsade på Annika en dag och alla hundarna, varje år måste jag ju kolla julgranen, haha
Nu ska jag gräva ner mig i soffan, ha det bra....

Kommentera här: