Torsdag

Kämpar med kakdeg, om dagarna. Började med musslor och pepparkakor i helgen
Nu gör jag några varje dag men det blir inte så många, haha
Vi äter upp dem på kvällarna, det är ju gott med julkakor. Jag vill gärna börja på andra, men.....

(null)

(null)

(null)
Jag har pysslat ute också, sen lade jag lite grankvistar och satte en lyckta hos Happy

Varje dag gnyr och gnäller hundarna efter löptikar och mitt tålamod, prövas verkligen, jisses
Ingenting hjälper, inte mat för de vill inte ha nån
Ibland leker vi och det blir lite bättre
Jag går ju gärna ut i skogen med dem
Att släppa ut dem i trädgården är hemskt
Då kommer grannens LÖPTIK, ut till staketet, går sakta fram och tillbaka med svansen upp och åt sidan 


(null)

(null)

(null)

(null)
Det är mycket lugnare att passa Theo.
Jag fick äntligen honom att leka med tomtar
Han, Alex och Affe, gillar inte tomtar som jag gör.

Förr bar Affe in alla lådorna från förrådet, men han tröttnade.  Jag slängde och skänkte ca 300 st.
Nu har jag bara kvar de gamla och de som jag har målat. De gamla är från 60-70- talet
Nu är här bara tre st lådor haha

(null)

(null)

(null)


Nu är det snart tredje advent och jag ska ta foto av kakor som jag har lyckats baka, haha 

(null)





Kommentera här: