Helg

Jag måste visa min älskade hund, när han blir fin, då Annika och Johanna, jobbar med honom. Han fick midja när den tjocka pälsen tunnades ut.


(null)

(null)

(null)

(null)
Det blev så bra och de klippte även klorna och
Tassarna. Jag tyckte det blev fint vid öronen.

(null)

(null)

(null)

(null)
Igår följde jag med Lasse, Annika och Johanna till Tropikhuset i Malmö
Älskar ju ormar och ödlor, har såklart haft också
Nu är Johanna intresserad, jättekul så länge det inte är de där STORA hemska spindlarna, men hon som jag, hatar spindlar....

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Sen körde vi till Vellingeblomman
Herregud, det var ju rena drömmen, så mycket där fanns, det gällde att hålla i pengarna
Man vill ju ha det mesta jisses 

(null)

(null)

(null)

(null)
Lasse hittade fina platser att vila benen för vi gick mycket, Ojoj så många  saker
Jag ska ta foto av det jag köpte och visa nästa gång  

(null)

(null)

(null)
När jag trodde vi var klara, då kom vi till  djuravdelningen. Herregud
Jag berättar mer nästa gång, kram

Kommentera här: