Lördag

Jisses, idag var jag på loppis i Yngsjö
Där var ju hundratals människor, inte klokt så poppis med loppis, haha
Jag var alltid förr, nu idds jag inte men kaffe och en ägg och  sill macka var r gott, annars blev det bara glass haha

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det blir inte mycket blogg nu för jag har problem med att skriva med mina krokiga fingrar
Synd jag inte kan prata istället för där är inga problem ännu haha

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
 
En kväll åt vi grillat hos Fidde och Alex hundarna lekte och Theo körde sin bil på den fina gräsmattan. Maten var jättegod och när vi var klara så började fotbollen och lite jobb

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

De hade köpt en säng till Theo och den skulle ju byggas ihop  Theo testade med gympa på madrassen och det funkade  Jag kollade på fotboll 
Här är lite bilder av Theo på stranden som Alex har skickat och av hundar såklart.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det är väl många som börjar eller snart har semester och jag önskar er en skön sommar med mycket vila, bad och sol.

Kommentera här: