Onsdag

Affes sista fridag, nu ska han jobba 4 dagar
I fm körde han mig till en sköterska på vårdcentralen, tror det är svamp i munnen
Jätteont och det bränner....haha gnäll lite, men hon ville jag skulle till läkare på em. Och han skrev ut piller till mig....

(null)

(null)
När vi var hemma, satt vi o drack kaffe
Affe plockade fästingar på hundarna.
Jag la mig i soffan och vilade innan jag skulle till läkaren
Han var trevlig och sa att efter semestern skulle jag få en remiss till nån på sjukhuset 🙄
Vem lyssnar, käk kirurgen ...nä jag vet inte Hahaha jisses

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Lite bilder från altanen....
Tänk att jag ska va hemma i sommar, härligt
Jag kan så fröer o ha örter här ute, jippi

Men nu ska vi först till Franska Rivieran och sen längs medelhavet som vanligt en månad

(null)

(null)

(null)

(null)
Hemsk fotvård som är över nu och lite fina bilder av min Sheltie, som såklart också ska till Frankrike 

(null)
Min coola påg......

Kommentera här: