Söndag

Det blir inte mycket blogg nu
Men efter den26 maj blir det mycket från husbilen och Frankrike, så jag väntar, här hemma händer det inte så mycket

(null)

(null)

(null)
Jaja, ibland händer det, idag kom Annika med
rabarber från trädgården, sen blev det fika o dusch. Till middag blev det fläskpannkaka.

(null)

(null)

(null)
Ibland kommer den här lille apan till mig, haha
Tokig unge
Affe jobbar natt i helgen och jag har suttit här med två hundar som ska va tysts
Alex o Fidde är i London o kollar på Arsenal så
jag trodde Affe skulle sova där, hmmm
Men på em har jag varit ute o planterat lite blommor, båda dagarna 

(null)

(null)
Detta är Theos krasse som växer så det knakar....jättemycket nu i krukan
(null)

(null)

(null)
Snacka vad jag har rört på mig i helgen haha
Jag kan inte gå med båda hundarna på samma gång
I denna värmen blir det korta rundor men många för det är skönt ute......

Kommentera här: