Onsdag

Hello, jag tänkte skriva lite idag, men jag har inte mycket att skriva om.....
Jag tar inte alls många foto men jag ska skärpa mig



(null)

(null)

(null)
Eftersom mitt vänsterben är 2 cm kortare, så måste jag gå med inneskor. Har fått gjor några men aldrig använt. Bättre tur denna gång. 
Så jag var hos John på Csk idag.
Han fixar ett par uteskor också men han höjer  bara hälften nu eftersom jag har gått fel så länge.
Färdtjänsten hem skriver jag inte om, blir bara på dåligt humör, haha
Huvudsaken var att jag kom hem...

(null)

(null)

(null)

Bilderna av Theo är hemma hos honom.  Alex skickar alltid bilder av honom, jag har jättefina men de kanske ska vara till julkort, vad vet jag, vågar inte visa dem.
Han är ju sååå underbart söt, man smälter.
Regnbågen var på väg bort när jag kom ut igår
Jag går mellan 5.000-10.000steg varje dag
Det är så underbart att vara ute, trots mörker, jag lyssnar på Storytel när jag går.

(null)
Jag har aldrig haft en hanhund som är intresserad av löptikar. Men nu har jag, jösse namn vilket gnäll om att gå ut, sen äter han inte, men han behöver gå ner i vikt. Han står vid ytterdörren och gråter, vill ju lukta efter tjejerna.

(null)

(null)

En dag kom Maggan, vi gick en lång runda med Tom och snackade skit haha Sen hjälpte Affe till med något i hennes mobil.
Sen i denna veckan kom Mia med middag till mig, jag blir så lycklig och det vet hon.
Vi kan sitta och prata nån timme det är så härligt att ha vänner.




Kommentera här: