Söndag

Igår var jag på C 4 med Alex, vi mötte upp Dessie och Elliott på en pratstund och fika.
Då hade vi hittat lite kläder till Theo.

(null)

Jag försökte övertala Dessie till att se Outlander...

När vi gick så träffade vi Karin, Sofia och Ellie
De gick och strosade i affärerna

(null)

(null)

Ellie sov i kundvagnen, med gosedjur 

(null)

(null)
Affe och jag var i stan på fredagen, då köpte jag en ny dator, lite mindre än den jag hade som har gick helt sönder
Mobilskalet  har jag köpt på nätet snyggt va....

Just nu är det förutom Outlander, bara julfilmer som jag njuter av men om två veckor börjar mitt julstök, jisses

(null)

(null)
Tom och jag är ju ute varje dag och på vardagarna är lille Rolf också ute med mig. 
Jag lyssnar på Storytel, när jag inte tränar hund
Men herregud vad hemsk bok, Kepler har gett ut
Den heter Lazarus och är värre än de andra......
Jag  får stänga ibland,  hjälp...

(null)

(null)

(null)

(null)
Nu har jag varit hos så många de senaste veckorna, att jag har fått frikort, jättebra.
Idag kom Annika och städade, fikade och duschade mig så nu är jag ren, en vecka till
Jag glömde att berätta om min Didriksonjacka som är lång och mörkblå
Jag har inte fruset en dag sen jag köpte den, bra va

Kommentera här: