Onsdag

Härligt kallt väder som kräver mössa ute i blåsten.
Annars var det skönt när Tom och jag var ute
Vi går ut 1h. och blir så trötta haha
En dag när vi kom hem vid 17-tiden, fick jag dra ut honom vid åtta tiden på kvällsrundan, jisses

(null)

(null)

(null)
Annars händer det inte något här i Åhus. Vi mår bra som tur är. Nästa vecka ska jag iväg ett par dagar

(null)

(null)

(null)
Lite outlander saker från 1700-talet kom på posten
Här är min klocka, jättefin

(null)

(null)

(null)
För nån vecka sedan var vi och kollade på soffor
Vi ska ha skinnsoffa igen för de är mycket lättare att hålla rena, det blir svart eller brun, får se.

(null)

(null)

(null)
Maggan syr små väskor som jag har mobil, mätare mm i när jag är ute och går
Här försöker Affe och hon göra nåt på hennes mobil
Det gick bra, fast det inte va en IPhone 

Kommentera här: