Söndag

(null)

(null)

(null)

(null)

Jaha, nu är det september, kan ni fatta det?
Affe, jag och Tom körde en runda med fikakorgen en dag. Lite kyligt men bra väder för hunden, haha

(null)

(null)

(null)

Vi började att vandra upp ett par km. till Ale stenar
Jag är ju outlander nörd, skulle ju upp till stenarna
Försökte ta mig till 1700-talet med Tom, men det gick inte...
Outlander är en serie på Netflix från Diana Gabaldons böcker

(null)

(null)

Det var många år sedan jag var i Kåseberga 
Annika och jag har suttit där uppe och tittat över havet med rökt sillamacka.

(null)

(null)

(null)
Hela vägen upp pratade de flesta tyska, såklart
De turistar längs hela kusten

Fotona som skulle komma här lade sig först

Jisses när ska jag sluta blogga
Mina lealösa fingrar spretar ju åt alla håll
Ibland undrar jag HUR jag klarade av att skriva men......


(null)

(null)

(null)

Tom ville in och valla fåren haha. Men vi skulle gå ner till bilen, köra och äta. Långt för mig att gå....

(null)

(null)

(null)
Jag hade sällskap av en söt fågel. Maten var jättegod, men nu skulle vi vidare till Simrishamn 

(null)

(null)

(null)

(null)

Stannade och njöt av fåglar i Skillinge ....
Skönt att bara sitta på en bänk och njuta.

(null)

(null)

(null)
Jaha, nu är vi här bland gamla bilar
Här var kul att gå och tilla  Affe njöt här iallafall 

(null)

(null)

(null)

Snygga bilar också, fick en föreläsning av en gubbe som jobbade där, han visade den dyraste bilen, på 30miljoner jisses så mycket
Tom var måttligt intresserad

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det bästa var kristallkronan och den hemmalagade
rabarberpaj   Sen var denna dagen slut.

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: