Aprilväder

Idag är det strålande sol och blå himmel
Ser underbart ut om man blir inne
Är man så dum att man går ut, då får man skylla sig själv för det är iskallt, brrrr

(null)

(null)

Men har man hund, då måste man ju gå ut
Man får gå fort så man blir varm, haha
Vi hade det varmt och skönt i köket idag då vi bakade kakor och paj, vadå vi, jag gjorde ingenting
Hade det gött.  Theo är så rolig, jag har skrattat så idag.  Vilken underhållare, jisses.

(null)

(null)

(null)

(null)

På em. Kom Annika och Johanna men Affe hade inte kommit ännu
Tyvärr var han på möte, men kom senare.
Han gillade tårtan och presenterna han fick
Nu ligger han och vilar
Jag ser Game of Thrones, men Outlander är tusen ggr bättre.........

(null)

(null)

(null)

(null)

Nä, nu ska jag laga middag och äta, jag börjar bli hungrig, jag önskar alla en skön kväll.

Kommentera här: