Lördag

Jaha, så hade man alltså glömt att det var sprutan igår, Orensia.  Tänkte inte på att det var fredag igår, men Annika kom i morse och gav mig den.

(null)

Sen gick Tom och jag en runda, underbart väder. Affe sover hela dagen för han jobbar 18-06
Idag har jag gått med mina nya inneskor hela dagen. Det är inte alls skönt att gå med skor inomhus, men fötterna ramlar sönder, så jag måste.

(null)

(null)

I em. Var jag ute en lite längre runda, men jag måste ju köra sakta för det är jättevarmt för hunden.
Men ni ska tro han njuter han tycker om att springa och känna vinden i pälsen.....

(null)

(null)

Haha, skratta inte men igår skulle jag fotografera träden såhär. Jisses vad snopen jag blev när jag såg bilderna av rötterna, haha
Jag hade ju inte vänt inställningen. Ojojoj sååå tokigt

(null)

Detta är inte mitt trädgårdsland, tyvärr
Det är många år sedan jag blev sjuk och fick sluta ned sånt och mycket mer
Jag var ca 35år när värken kom och jag fick sluta jobba, surt var det. Livet blev aldrig sig likt igen.

Kommentera här: