Onsdag kväll

Har faktiskt inte gjort mycket, bara lyssnat på den här jäkla hunden som skäller när grannarna är ute och sparkar boll
Då ser han ut på dem från fåtöljen.......
Men annars har vi alla njutit av vädret. Att bo i Åhus, det innebär att man kan njuta av naturen vi har.
Eftersom jag är lite handikappad, haha len nu kan man köra moppe, det är inte kallt längre
Så brukar tjejerna ta foto till mig.
Här är från Alex i morse, bara njut.....

(null)

(null)

(null)
 
Jag ser vara tallar, hahaha
Men de är också vackra.  Jag var lite dålig med yrsel i em. så nu är jag uttröttad på att vila, jisses vad tråkigt, nu när alla mina skor är klara för vandring.

(null)

(null)

Jag packar och drömmer,  för snart reser vi tjejer till Skottland. Kanske träffar vi våra vänner från 1700-talet
Då får vi dricka Whiskey....och kramas, pussas mm
Jag lyssnar och ser på Outlander varje vecka, snacka om nörd.

Jag ska hämta rabarber hos Mia, imorgon, gissa om jag längtar efter rabarber paj med vaniljvisp
Ojojoj bild kommer hoppas jag, ibland glömmer jag

Kommentera här: