Skärtorsdag

Det är väl första året som jag inte åker och kolllar på konst, men nej jag vilar upp mig till resan på torsdag.
Jag längtar så. Affe ska köra oss till Kastrup på torsdag.
Igårkväll kom Alex och Theo, då skulle han leta efter en påskpresent som påskharen hade lämnat här.
Han var både rädd och nyfiken när han lite skrämd gick runt här och letade

(null)

Så lycklig när han hittade en paket
Det var lera som man härdar ett par dagar i rummet. Spännande

(null)

(null)

 Det blir väl kycklingar, haha
Innan på dagen gjorde jag en rabarber paj med havregryn som jag inte är sååå förtjust i  men de andra är ju.
Men imorgon gör min egen goda som jag ska ha i helgen
På kvällen hade jag smörgåstårta
Ojojoj vad mätt jag var igår

(null)

(null)

(null)

(null)

Outlander på tv då klart, tror ni jag gillar vaniljvisp?

Idag var Affe hemma och grejade med nån vatten kran  mm. och jag blev duschad  av Annika innan hon städade, 
Hon hade med hassel som jag skulle hänga pynt i
Nåt ägg kom i idag, fortsätter imorgon

(null)

(null)

(null)

(null)

Haha, äggen ska man hänga upp i sytråd som hade snott sig. Jisses och mina fingrar haha
Det blir väl bra till slut...

Jag borstade Tom idag också
Igår skulle vi leka ute men jag fick ta in honom eftersom han skällde, synd för det är fint väder att vara ute i
Men nu har han varit ute länge, det tar tid för honom att vänja sig vid alla grannarna som är ute Om dagarna.

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentera här: