Skottland

(null)

Nu har vi gått och shoppat i Edinburgh hela dagen.
Det har varit en underbar dag som började med hotellfrukost, jisses vad mycket mat...

(null)
 Hotellet är fräscht och fint. Vi trivs och har nära till sevärdigheter och affärer.
På Primark köpte vi jättemycket.

(null)

(null)

(null)

(null)

Tyvärr är inte fiskmåsen till salu men han var så vacker. Överallt finns här underbart vackra byggnader.  Alla njuter faktiskt

(null)

(null)
Det blev Hard Rock café när vi skulle äta men ojoj så högt de spelade.
Jag fick skrika när jag pratade......och pratar det gör jag.
Jag beställde Edinburghs egena öl, det var gott, sen åt jag lax, jättegod.

(null)

(null)

(null)

(null)
Efter maten blev det fler affärer såklart och vi gick till en galleria. Ikväll blir det att ta det lugnt och ladda för morgondagens utflykt. (null)
Dessa fina burkar handlade jag idag.
(null)
Här är en av alla fina byggnader.

Kommentera här: