Tisdag

Jag tänkte inte skriva varje dag men ibland kan det ju bli så..
Jag sitter i soffan och har sett Hysén på tv
Han är underbar, de två sista avsnitten har varit bra.  Jag får kramp i magen som jag skrattar, haha

I fm var jag på sjukhuset, på ortopedtekniskan för att kolla upp mina skor nu till Skottlands resan
Då blir det väl mycket gående.
Tänkte prova att dricka Whiskey också
Det är ju såååå äckligt men kan andra gilla det, så....

(null)

(null)

En fika hann jag med och alla skorna fick jag med mig hem. Han höjde alla vänster skorna för det benet är ju kortare. Det är vanligt om man har två konstgjorda höfter. Jag har gått fel och haltat länge nu, så det var på tiden jag kom till skott.

I em körde jag en runda med moppen, tyvärr är jag ju dålig i nacken så det är inte bra med min yrsel, vill inte åka med ambulans igen......
Nää jag är rädd att gå själv men jag pallar inte att sitta här hemma och hunden måste ut.


(null)

(null)

Inget ovanligt med kyckling i träd nu till påsk
Jag får lön på torsdag och man vill ha lite extra på påskdagarna. 
Affe jobbar natt i helgen så hunden och jag får mysa i soffan och då får jag bestämma över tv program haha

(null)

Ägg, sill och kavring är ett måste men det gillar inte hunden, hmmmm

GLAD PÅSK på er alla ♥️🐥

Kommentera här: