Söndag

Varmt idag också som tur är men när jag kom ut med kaffet blev det mörkt o kallt haha
Nu är jag inne och koker nypotatis, sååå gott

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Eftersom Affe jobbar helg så är Tom, moppen och jag ute flera ggr om dagen.
Här kommer fina studentbilder som talar för sig själv....


(null)

(null)

(null)

(null)
Kvinnan i huset

(null)
Mannen i huset

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Gudrun och jag i våra Gudrun Sjödén kläder haha
Jag har äntligen beställt hängselbyxorna 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Theo satt och kollade när de hämtade träden, han gillar maskinerna som var här.

Nu är jag så trött på denna krage o tänker försöka bli av med den tidigare.
Får mer värk nu på nyckelbenen, nacken och bröstbenen
Allt jag gör som att klä mig mm. är mycket svårare
Hade jag inte haft min värk så........

Kommentera här: