kväll

Så är snart denna dagen slut. Jag är inte på humör idag, ont och deppig. Men..herregud man kan inte alltid vara glad. Det grundar sig på att när jag ska göra nåt...så tar det timmar, klarar inte av det..får ont mm. Ok, det är säkert bättre imorgon. Jo, då ska Rolf va här, haha. Han livar alltid upp huset. Det ska bli kul. Alex, Fidde, m.fl. ska till Blå planeten i Köpenhamn. Jag, Johanna, Annika och Lasse ska dit på lördag. Längtar så, det ska bli underbart, hmmm...måste ladda kameran. Idag packade jag upp mina kökssaker från "Bagaren och kocken" som vi hämtade igår kväll. Sen har jag myst med en ljudbok, för att lugna mina nerver, haha, men det är avkoppling. Hoppas det är något på tv ikväll...Oj, jag glömde "Allsången" igår.
Där är fler kalburkar, men jag kunde inte packa upp, är såååå svag i mina händer, skit.

Kommentera här: