tisdag

Nu är det kväll, blodsockret är lågt. Sitter i soffan en halvtimme och bloggar. Sen får jag fortsätta med julstök.
Jag har tv-n till, kl. 18. brukar jag alltid se på 2-an. Härliga naturfilmer.
Idag var vi på provtagningen i fm. sen fikade vi. Innan Affe åkte till jobb, stack hunden, moppen och jag ut. JISSES, vad kallt. Vi blev förföljda av en STOR katt, sprang efter oss. Stor vacker och långhårig. Men jag tog upp en lång pinne och kastade efter den, då gick den in i en trädgård. Sen körde vi hem i lugn och ro.
I em. gjorde jag goda biffar, kokte potatis och åt sedan.....
Så i em. har jag hållt på med julstök. Gran, tomtar mm.
 
Här brukar vi parketa i byn, när vi är på Apoteket.
 
Här var Affe och jag på Granngården
 
Oj, vad mycket här fanns till hundarna, kul...
 
Där var så många på föreläsningen om hund, som Annika och jag var på.
 
Beteende hos hund är ju så intressant, inte konstigt vi var så många...
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: